dinsdag 21 februari 2012

Catrice 830 Salmon & Garfunkel.

Vandaag een leuke review voor jullie. Het schap van Catrice is bij sommige winkels van de kruidvat omgetoverd naar het nieuwe assortiment. Of bij sommige moet dit nog gebeuren. Maar ik laat jullie vandaag een review van het nieuwe nagellakje 830 Salmon & Garfunkel. Lezen jullie verder?









Dit nieuwe mooi kleurtje kan je nu dus vinden in het schap. Het is een heel zomers kleurtje, lekker fris&fruitig. Ik krijg al zin in de zomer als ik naar mijn nagels kijk. Zoals je op het dopje van het potje kan lezen heeft het ook een nieuwe kwast. Dat hebben overigens alle lakjes in het assortiment. Dit kwastje is een stuk breder en dikker. Aan het uiterlijk is er vrij weinig tot niks aan veranderd. Als je toch wil lezen wat ik van de verpakking vind. Klik dan hier.




Dit leuke peachy kleurtje maakt je echt helemaal klaar voor de zomer! Ik vind het allereerst veel beter lakken met dit nieuwe kwastje. Op het potje staat dat het met 2 lagen goed dekt maar voor een echte mooie dekking zou ik toch 3 laagjes op je nagels doen. Wel een minpuntje aan dit lakje.. 


Wat vinden jullie van dit lakje? 




1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...