maandag 6 februari 2012

Review; Rimmel London pro 420 aqau cool

Vandaag een leuke review over een mooi fris lakje.
Een super fijn lakje van Rimmel Pro, 420 aqau cool.
Ik ben er heel blij mee!





Informatie.
Vandaag heb ik dus voor jullie een leuke review van een erg fris lakje van rimmel.
Het is een mooie blauw kleur, licht blauw. Vooral een heel leuk voor in de zomer.
Ik ben er dus erg blij mee.

Kwaliteit.
Ik vind de kwaliteit van rimmel echt super goed.
In een laag dekt het al redelijk maar voor de mooie ultieme kleur is 2 lagen mooier.
Het kwastje daar ben ik ook erg over te spreken. Je kan hiermee heel nauwkeurig
lakken. Op het potje staat dat dit lakje 10 dagen blijft zitten, en dat geloof ik best.


Conclusie.
Alle lakjes van Rimmel London zijn zeker de prijs waard, 6,99 euro.
Het lakt heel fijn, hij dekt mooi en blijft ook lang zitten.
Als je opzoek naar een goed lakje ben, kan ik Rimmel London echt aanraden!
Ik ga er zeker meer Rimmel London lakjes kopen!


Wat vind jij van het lakje?


sorry voor de onscherpe foto 's.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het lakje in de kleur 440 Orange bliss. Ook een mooi kleurtje, die je eens moet proberen. Tof artikel! Ik volg je, volg je terug?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...