maandag 5 maart 2012

Essence LE: Marble Mania.

Essence heeft een nieuwe Limited Edition. Deze Limited Edition is geinspireerd op effecten van Marmer. Toen ik eerst even keek was ik niet heel erg enthousiast maar nu voor de tweede keer kijk vind ik hem toch eigenlijk wel wat moois hebben. Ben je al benieuwd? Klik dan op lees verder.



Trendy, lekker gek en helemaal hip. Deze LE is dus helemaal geinspireerd door marmereffecten. Je kan de producten in maart en april 2012 vinden! Er zijn verschillende kleuren samengevoegd tot één unieke marble-look. De lente komt er weer aan. Dit zijn de producten die hierbij horen:

Deze mascara met een zwart-zilveren textuur met het borsteltje zorgen voor prachtig, gekrulde wimpers met een mega-effect. De naam van de mascara is 01 Micheal's Black or Silver.




De gebakken oogschaduw met drie gemarmerde tinten en een parelmoer pigmenten, voor het ultieme WOW-effect! In de kleuren 01 seriously mixed up, 02 Let's get twisted, 03 Swirl it, baby! 

De marmeren effecten geven een verleidelijke uitstraling en worden op je lippen samengebract tot één kleur. Wederom vind ik deze ook heel mooi! Deze zijn in de kleuren 01 Coral Whirl, 02 Peach and mix.


Deze Marble Mania Blush zorgt voor een perfecte finish, een sensationele finish voor iedereen. Wauw! Deze lijkt mij echt super mooi! De kleur is 01 Swirlpool.


De nagellakken mogen natuurlijk niet ontbreken bij een limited edition. Ik koop bijna altijd wel nagellakjes bij een limited edition. De kleuren die je kan krijgen straks 01 rasberry swirl, 02 who is mr. brown, 03 silver twister en 04 peaches.  

Dan dit handig nail art kit setje, deze zou ik wel willen bemachtigen. Altijd handig zo'n setje! Het bestaat uit 2 sponsjes, 2 houte bokkenpootjes en een borsteltje.



Ik ben wel enthousiast over deze collectie en ik ga er zeker wat van kopen. Ik denk sowieso wel een oogschaduw, de mascara lijkt mij ook super gaaf en niet te vergeten de nagellakjes en blush. Voor de rest wil ik ze eerst bekijken als ze in het schap liggen.

Wat vinden jullie ervan?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...