zaterdag 10 maart 2012

Kony 2012.



Vandaag een wat ander soort post. Misschien heb je al iets over deze rebel gelezen maar toch wil ik ook nog over hem vertellen en de actie. Deze actie gaat erom dat de Rebel Kony bekend wordt en dat hij wordt gestopt. Dit wordt alleen erg moeilijk omdat Kony zijn plannen veranderd. Het filmpje dat ik hieronder neer heb gezet gaat dus over deze actie! Ik vind het echt de moeite waard om even te kijken! Als je het hebt gezien deel het daarna met zoveel mogelijk mensen, het kan gewoon niet langer doorgaan wat die man allemaal doet. Ik vind het echt vreselijk wat er gebeurd. Vind jij dit ook? Help dan mee en verspreid dit door, Make Kony famous.

Hier is het filmpje dat een man uit Amerika heeft gemaakt, het duurt 30 minuten maar het is zeker de moeite waard om even te kijken!







4 opmerkingen:

  1. Ik heb het filmpje ook gezien en ik vind het echt niet normaal wat die Joseph Kony doet. Heel goed dat je hier een post over hebt gemaakt! Het raakt me echt dit filmpje. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed at je dit laat zien, ik heb het al op vele blogs gezien!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...